Marele proiect


Așadar, acesta este marele proiect, publicarea acestui blog într-un volum. Aparent e o încercare ciudată, în fond materialele există chiar aici, consultabile oricând. M-am uitat însă pe statisticile din ultimul an și am constatat că unele postări care mie mi s-au părut utile au fost mult mai puțin citite decât altele, poate nu la fel de interesante. De asemenea, documentele strânse pe acest site au fost puțin accesate. Am mai constatat și faptul că lectura unei cărți diferă totuși de cea a unei pagini web.

Astfel, am făcut următoarele lucruri:

1. Am grupat articolele și documentele de suport după o anumită logică. Temerile că va rezulta o lectură dezordonată s-au șters odată ce am făcut acest efort de organizare.

2. O mare corectură 🙂 Sunt rușinat de câte greșeli am făcut, am încercat să le corectez și va urma astfel și o corectare a site-ului.

3. Nu știu încă răspunsul la întrebarea: când va apărea cartea în format tipărit? Poate niciodată, poate va rămâne numai în format electronic, poate chiar în toamnă.

Deocamdată, am un preview, un teaser, un gingle, un fascicol 🙂 Nu contează ce anume e sau cum aș denumi documentul. Contează impresiile dumneavoastră, pe care le aștept cu nerăbdare.

Așadar, pe iTunes găsiți versiunea epub a acestui fragment, disponibilă pentru iPad sau chiar și pentru iPhone. Iată link-ul: Despre demnitate (Preview).

Versiunea pdf o puteți descărca de aici, de pe blog: Despre demnitate (Preview).

De asemenea, o galerie foto, în curs de actualizare, poate fi accesată aici: Galerie foto.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Anunt, despre demnitate, Nou si interesant. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Marele proiect

  1. Am luat-o pt iPad. E ok formatul. Fa-o pe toata. Nu stiu daca ai voie sa ceri bani pe ea (consimtamintul intervievatilor si alte alea), dar eu, desi ti-am citit tot blogul, as cumpara-o. Si mai mult, i-as face reclama gratis peste tot.
    Mai multe imagini, dar nu stiu cum sa faci. Probabil avem marimea fonturilor setata diferit. Daca o scad am 27 de pagini si imaginea de la pg 9 apare ok, daca cresc un pic si am 29 de pagini, la pag 9 imaginea se muta pe pagina cealalta si ramine aiurea.

    • Versiunea completă are aproximativ 450 de pagini (în varianta pdf).
      Cu imaginile e o problemă, nu prea am la rezoluție mare și e posibil să joace feste redimensionarea fonturilor. O galerie de fotografii care fac subiectul acestui blog se găsește la adresa: https://picasaweb.google.com/104841681673849973534 și este în curs de actualizare.
      Cu print-ul sunt de acord cu dvs. rămâne de văzut, intenția mea este s-o public și pe hârtie.

      • Cind redimensionezi fontul nu se schimba marimea imaginii. Doar ca fontul o impinge mai jos, si daca era gindita pentru josul paginii, asa cum era cea la care m-am referit, iti zboara pe pagina urmatoare. Solutia este s-o incadrezi cumva altfel in text, sau s-o pui la inceput de capitol, unde n-are destul text inaintea ei care sa o zboare oricit de mare s-ar face. Ia o carte ilustrata din iBooks store si ai sa intelegi ce vreau sa zic.
        Daca ai nevoie de traduceri in engleza imi ofer serviciile free. Ti-am mai spus, apreciez mult ceea ce faci cu acest blog. Putem continua discutia pe mail, daca esti interesat.

  2. Teodor S. zice:

    Publicarea în format tipărit ar fi utilă în special pentru oamenii care i-au cunoscut pe cei despre care povestiți. Majoritatea acestor persoane sunt în vârstă și străine de lumea internetului. O astfel de lectură le-ar încălzi sufletele…

Lasă un răspuns

